سفارش تبلیغ
صبا ویژن
صفحه اصلی پیام‌رسان پارسی بلاگ پست الکترونیک درباره اوقات شرعی

94/6/16
10:54 ع

 

سلام

نمیدونم از کجا شروع کنم

اروزم بود یه روزی ازشهر دورشم از همه ی مردم

خسته شده بودم

توی یه جایی بالا یکوهم

دو هفته میشه اومدم اینجا

یه اتاقکی توش یه یخچال یه بخاری برقی یه دست هم کامپیوتر میشه دید

تلویزیونم سوخته

اینجا برق ش ضعیفه روزها هی برق میره یا میپره 

خیلی ارومه بدون یه نفر

ولی صدای ماشینا از پایین شنیده میشه

توشمال مختصاتم یه کوهی پر از درخت انار ولی هی توی مه ناپدید میشه

الان ساعت 17.18 تاریخ 93.11.01

هوا کم کم تاریک میشه  

اول لامپ روشن کنم میام

این برق اخر مارو میگیره هی جرقه میده خدا میدونه

امروز بد ترین روز م بود هر چیزی که میخوای بدست بیایی

هیچ

از دست هم میدی

ولش کن

اینجا اینه نیست وقتی به پنجره اتاقک نگاه میکنی خیلی پیربه نظر میرسم

شاید دیگه منو نشناسن ریشام منو 30 40 نشون میدن نه 22

انرژی نمونده از سال 87 تا الان

میدونم تو فکرمه 6سال گذشتکم مونده 7ساله شه

اخ یادش بخیر(اشکمو در نیار حالمو بد نکن    منو تنها نذار عشقمو پر پر نکن)

اشک که هیچ خشکید

حالم تو کماست

کمرم خم شد

تو بهشت هم باشم اونجا جهنم شد

خیلی بده اره   یادته دو سه ماه پیش منو دیدی

هی

ولش کن      فرار کنیم ازشهر و مردمش

دورم از شهر 400 کیلومتر دور تر از انجا

تنهام از همه دورم      خودم خواستم گوشی رو هم فروختم

خط ها خاموش

رفاقت تعطیل

تا 2 سال بعد میخوام یه ادم دیگه بشم مثل سال 87 به قبل کلا عوض شم

اخرا ی سال 95 بر میگردم به شهر اگه زنده موندم (توکل به خدا)


//////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////

تا حالا عاشق شدی

تو دنیاهمه حداقل یه بار عاشق میشن ولی عاشق واقعی رو تا حالامن ندیدم

شاید شنیده باشم ولی ندیدم

عاشق باید قلبش عاشق شه نه خودش نه چشمش نه ذهنش

فقط فلب

عشق یعنی علاقه شدید قلب

کو علاقه شدید قلبت    کو

دروغ    دروغ دروغ خیلی بزرگ

دستات چشمات    حرفات دروغ

افتادم تو قفس حالمو نپرس حرف های عشق دروغ دروغ

///////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////


ساعت 18.46

من مانده ام با یه دل لبریز از دلواپسی

ماندن وپوسیدن همان

روزی به حرفم میرسی   در این ...

هرجا اهویی گم کرده راهش را

معصوم میبینی طرز نگاهش را

انجا تو یادم کن دوست من دوست من

هر جا کبوتری با قلب دلواپس

پر میزند اما افتاده از نفس

انجا یادم کن دوست من دوست من

هرجا گلی ازشاخه دیدی جدا مانده

هر جا قناری هارو افسرده میبینی

انجا یادم کن دوست من دوست من 

//////////////////////////////////////////////////////////////

ساعت 21.10

شام گذاشتم

 بو ی گاز فضا رو پر کرده این پیک نیکم منفجر نشه (خدانکنه)

سیم یخچال ویه لامپ که این کلبمه ی منو روشن میکرد اتصال کرد لامپ سالمه حاله یخچالونمیدونم

فردا باید از اول  سیم بکشم خدا کنه یخچال سالم باشه تلویزیون که سوخته یواش یواش همه میسوزن

واسه کلبم سه تا سیم برق کشیدم

اولی دو پروژکتور بیرون محوطه روشن میکنه

دومی واسه بخاری برقی

سومی که هم یخچال هم تلویزیون هم کامپیوتر

از ترس اینکه کامپیوتر هم نسوزه اوردم تو پریز دومی

الانم سیم سومی رو کلا قطع کردم یه دو دقیقه ای برق نداشتم لامپ رو هم کشیدم اینو ر     پریز اولی

زندگی خیلی سخت میشد اگه برق نبود

الان اگه برق بره   چی میشه

تا صبح یخ میزنم ولی خدا بزرگه

شام رفتم بخورم

فعلا

/////////////////////////////////////////////////////////////////////

 


      ...
مشخصات مدیر وبلاگ
 
لوگوی وبلاگ
 

عناوین یادداشتهای وبلاگ
خبر مایه
صفحه‌های دیگر
لوگوی دوستان
 

ترجمه از وردپرس به پارسی بلاگ توسط تیم پارسی بلاگ